دشتِ بی فرهنگیِ ما

برخی حرف ها درباره "حوزه های اجتماعی و صنایع فرهنگی" را اینجا منتشر می کنم

دشتِ بی فرهنگیِ ما

برخی حرف ها درباره "حوزه های اجتماعی و صنایع فرهنگی" را اینجا منتشر می کنم

دشتِ بی فرهنگیِ ما

متولد اواخر دهه 50 هستم !
به اندازه کافی از دنیا چشیده ام ...
تجربیات تلخ و شیرین، رفاقت های کاری و بی فرجام، تولیدات سخت، مباشرت با برخی مسئولین بی انگیزه و مواردی از این نوع، باعث شد تا از برخی فعالیت های خارج از برنامه ام خسته شوم ...
راستی ! هنوز نگفتم
من جزو آدم های خوشبختی هستم که شغلشان را دوست دارند،یعنی از ابتدای فعالیتم احساس کردم که خدا در آغوش گرفته مرا !
کار و پیشه ام فعالیت در حوزه رسانه و تولیدات فرهنگی بود، پویانمایی، بازی رایانه ای، فیلم کوتاه، تبلیغات فرهنگی و از این جنس تولیدات
لذت بخش بود و هست
حدود 3سال نمیدونم چرا احساس کردم باید در کنار کار کردن، حرف هم بزنم ! احساس کردم حق نقد و اصلاح برخی امور را در حوزه مدیریت کلان و حاکمیتی دارم ! بعد احساس کردم برخی حرف های واضح و حتی تکراری، برای خیلی از مسئولین (و برخی همکارانم) همچون مارپیچ های افسانه ای، گُنگ و گمراه کننده است ! خواستم کمک کنم تا ابروی برخی قوانین اشتباه مرتبط با "حوزه سرگرمی های دیجیتال" را درست کنم، اما زورم به آنها نرسید و به صورت اتفاقی ، چشم خودم کور شد ! و ناخواسته باعث شدم چند تن از دوستانم تبدیل به دشمنانم شوند.
بخشی از سمت های افتخاری و غیر رسمی که در کنار تولیدات پویانمایی و بازی های دیجیتال داشتم نیز بدین شرح است :
• مسئول حوزه سرگرمی های دیجیتال و کارشناس مرکز رسانه های دیجیتال
• دبیر بخش بازی های رایانه ای نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال
• مشاور و کارشناس حوزه بازی های رایانه ای قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا عج و سازمان سراج
• مسئول بخش بازی های رایانه ای نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی
• مشاور و کارشناس حوزه رسانه های مجازی مرکز رشد جهاد دانشگاهی
• مدیر بخش پویانمایی موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی
• دبیر ستاد بازی های رایانه ای مرکز ملی فضای مجازی کشور
• موسس و دبیر وقت انجمن بازی سازان انقلاب اسلامی
• نماینده کارگروه بازی های رایانه ای سازمان نظام صنفی ایران (اسفند 1393 تا شهریور 1395)
و...
حالا اینجا با نیت خیر و به قصد اصلاح برخی امور، حرف هایی را می نویسم تا شاید روزی گره از کاری باز کند این کلمات و اندیشه ها...
ضمنا تا اطلاع ثانوی،بنا به دلایلی سیستم تایید نظرات عمومی" غیر فعال است" اما پیام های شما را حتما میخوانم
.
.
.
کد رهگیری "ساماندهی" : 84468404

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندها
ثبت شده در سامانه سرآمد
1-1-3317-64-0-3

logo-samandehi

سلام

مخاطبین عزیز لطفا در راستای سیاست شفاف سازی و حقوق شهروندی و نیز قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که از وعده های دولت منتخب و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعلی بوده است، متن سوال های ذیل را بررسی و بر اساس پاسخی که ارائه شده است اگر مستندات یا مدارکی بر خلاف آن پاسخ ها در اختیار دارید، برای بنده ارسال بفرمایید

با تشکر از توجه شما عزیزان 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

متن نامه سوال بنده بدین شرح است :

 

به نام خدا

با سلام و عرض ادب و تشکر از پاسخگویی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیئت مدیره محترم بنیاد ملی بازی های رایانه ای / مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

خواهشمندم بر اساس ضوابط داخلی و رعایت حقوق طرفین موارد ذیل را پاسخ دهید :

 

1- قرارداد بازی رایانه ای بیداری: خاکسترهای سوزان” با چه رقم حمایتی بین بنیاد ملی بازی های رایانه ای و چه شرکتی منعقد شده است ؟ آیا مدیرعامل شرکت سازنده که اکنون مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای هستند، از سمت مدیریت عاملی شرکت خصوصی خود استعفا داده اند ؟ آیا در زمان ریاست بر بنیاد ملی بازی های رایانه ای تسویه حمایت از بازی فوق الذکر انجام شده است ؟

2- نوع همکاری مجموعه رسانه ای بازی نما و دنیای بازی با بنیاد ملی بازی های رایانه ای چگونه است ؟ آیا برای پوشش رسانه ای و همکاری های مشابه قراردادی بین آن بنیاد و مجموعه های مذکور منعقد شده است ؟ زمان انعقاد قرارداد، موضوع قرارداد، هزینه قرارداد و ناظر قراردادها را بیان بفرمایید ؟

3- سرویس ایران گیم جابز چگونه و با چه هزینه ای و با مجری گری چه شرکتی راه اندازی شده است ؟ آیا بودجه ای غیر از بودجه مستقیم از سوی بنیاد توسط سازمان های حامی مانند معاونت فناوری ریاست جمهوری به این پروژه تخصیص داده شده است ؟

4- سرویس آکادمی بازی سازی ایران چگونه و با چه هزینه ای و با مجری گری چه شرکتی راه اندازی شده است ؟ آیا بودجه ای غیر از بودجه مستقیم از سوی بنیاد توسط سازمان های حامی مانند معاونت فناوری ریاست جمهوری به این پروژه تخصیص داده شده است ؟

5- آیا بنیاد ملی بازی های رایانه ای از انتشار عنوان بازی رایانه ای جنون سیاه، حمایت مالی انجام داده است ؟ به طور مشخص نحوه پوشش هزینه قیمت گذاری این بازی با هولوگرام ها چگونه و با چه مبلغی بوده است ؟ آیا مالک این پروژه در زمان حمایت از نشر بازی فوق معاون حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای بوده اند؟

6- از زمان تاسیس بنیاد ملی بازی های رایانه ای تا سال جاری چند قرارداد و با چه مبالغی با هولدینگ یاراکیش (با اسامی متفاوت آن) و مشخصا با آقایان نریمان فرامرزی، زینب نوری زاد، بهفرراد و دیگر دارندگان حق امضا در آن هولدینگ منعقد کرده اید ؟

 

با تشکر از توجه آن شما به صنعت بازی های رایانه ای کشور

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

متن پاسخ صادر شده از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای نیز به شرح ذیل می باشد :

 

فایل را از اینجا دانلود کنید

 

  • ۹۷/۰۸/۲۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.