دشتِ بی فرهنگیِ ما

برخی حرف ها درباره "حوزه های اجتماعی و صنایع فرهنگی" را اینجا منتشر می کنم

برخی حرف ها درباره "حوزه های اجتماعی و صنایع فرهنگی" را اینجا منتشر می کنم

دشتِ بی فرهنگیِ ما

متولد اواخر دهه 50 هستم !
به اندازه کافی از دنیا چشیده ام ...
تجربیات تلخ و شیرین، رفاقت های کاری و بی فرجام، تولیدات سخت، مباشرت با برخی مسئولین بی انگیزه و مواردی از این نوع، باعث شد تا از برخی فعالیت های خارج از برنامه ام خسته شوم ...
راستی ! هنوز نگفتم
من جزو آدم های خوشبختی هستم که شغلشان را دوست دارند،یعنی از ابتدای فعالیتم احساس کردم که خدا در آغوش گرفته مرا !
کار و پیشه ام فعالیت در حوزه رسانه و تولیدات فرهنگی بود، پویانمایی، بازی رایانه ای، فیلم کوتاه، تبلیغات فرهنگی و از این جنس تولیدات
لذت بخش بود و هست
حدود 3سال نمیدونم چرا احساس کردم باید در کنار کار کردن، حرف هم بزنم ! احساس کردم حق نقد و اصلاح برخی امور را در حوزه مدیریت کلان و حاکمیتی دارم ! بعد احساس کردم برخی حرف های واضح و حتی تکراری، برای خیلی از مسئولین (و برخی همکارانم) همچون مارپیچ های افسانه ای، گُنگ و گمراه کننده است ! خواستم کمک کنم تا ابروی برخی قوانین اشتباه مرتبط با "حوزه سرگرمی های دیجیتال" را درست کنم، اما زورم به آنها نرسید و به صورت اتفاقی ، چشم خودم کور شد ! و ناخواسته باعث شدم چند تن از دوستانم تبدیل به دشمنانم شوند.
بخشی از سمت های افتخاری و غیر رسمی که در کنار تولیدات پویانمایی و بازی های دیجیتال داشتم نیز بدین شرح است :
• مسئول حوزه سرگرمی های دیجیتال و کارشناس مرکز رسانه های دیجیتال
• دبیر بخش بازی های رایانه ای نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال
• مشاور و کارشناس حوزه بازی های رایانه ای قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا عج و سازمان سراج
• مسئول بخش بازی های رایانه ای نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی
• مشاور و کارشناس حوزه رسانه های مجازی مرکز رشد جهاد دانشگاهی
• مدیر بخش پویانمایی موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی
• دبیر ستاد بازی های رایانه ای مرکز ملی فضای مجازی کشور
• موسس و دبیر وقت انجمن بازی سازان انقلاب اسلامی
• نماینده کارگروه بازی های رایانه ای سازمان نظام صنفی ایران (اسفند 1393 تا شهریور 1395)
و...
حالا اینجا با نیت خیر و به قصد اصلاح برخی امور، حرف هایی را می نویسم تا شاید روزی گره از کاری باز کند این کلمات و اندیشه ها...
ضمنا تا اطلاع ثانوی،بنا به دلایلی سیستم تایید نظرات عمومی" غیر فعال است" اما پیام های شما را حتما میخوانم
.
.
.
کد رهگیری "ساماندهی" : 84468404

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

یاللعجب !


سلام آقای رِیس جمهور !

امشب در مرور اخبار یک کانال تلگرامی ضد نظام دیدم که در  آخرین سخنرانی مثل همیشه، مخالفان خودتان را متهم به دارابودن اخلاق هایی چون : "بریدن زبانها"  و "ممنوع‌التصویر کردن" و "ممنوع‌القلمی" کرده اید !
دلم نیامد کمی با شما به عنوان رئیس جمهور فعلی کشور (از طریق جاسوسان و مخبرین فضای مجازی) حرف نزنم

من بابک کرباسی، با بیش از 10 سال سابقه "تولیدات فرهنگی بی دردسر" برای کودکان و نوجوانان مملکت در بخش خصوصی و دریافت چندین جایزه ملی به عنوان یک کارآفرین فرهنگی، از سال 1394 به دستور علی جنتی وزیر مستعفی و بی حیا شما و مدیران حراست کل کشور (ذیل نظر وزارت اطلاعات شما) به بهانه اعتراضم  به فساد اداری (که ادعایم را به صورت محرمانه و درون سازمانی از طریق اداره کل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی "فقط" به صورت شفاهی مطرح کرده بودم) و عدم پرداخت رشوه مالی به برخی افراد در آن سازمان فرهنگی و ایستادگی بر مواضع اخلاقی خود، #ممنوع_الورود به وزارتخانه به عنوان #عنصر_نامطلوب_فرهنگی و #ممنوع_الفعالیت_فرهنگی بدون برگزاری دادگاه و با حکم محرمانه همان وزیر محترم شما (که همچون #رضا_شاه بر پیکر فرهنگ کشور رژه رفت) شدم و با بیش از 600 میلیون تومان ضرر مالی به دلیل ممانعت وزارت فخیمه دولت شما از ادامه فعالیت های تولیدی و تعلیق خودسرانه قرارداد رسمی و جاری ام، ورشکست شده و کارگاه کوچک خود را نیز جمع کردم و همچون دختر مظلومِ آن وزیر دیگرتان بی کار و بدبخت شدم !!!
حالا برایم سخت است که ببینم شما از #آزادی حرف می زنید ؟!
آزادی بیان در دولت شما قربانی شده است آقا
آزادی پس از بیان را نیز در دالان های تاریک و سیاهِ رخنه کرده تا مدیریت فرهنگی کشور، قربانی کرده اید.
ده ها فرد مثل خودم را می شناسم که به جرائم مختلف، ممنوع الفعالیت شده اند و با ده ها برچسب و  پرونده سازی (با الگو برداری از استاد اعظم این امور که مشاور شما هستند) خانه نشین شده اند.
در دولت شما آزادی فقط مختص به بی بندوباری و سرگرم کردن چند ساله جوانان به امورات غیر اقتصادی با رنگ #بنفش بوده است...
شاید همه را فریب دادید و با این داد و فریادهای لرزان ! خود را به عنوان مدافع آزادی جا زدید
خاطرات خودتان را چه می کنید ؟! دستورات شما در شواری عالی امنیت ملی چه می شود ؟! برخوردهای خشن شما و تئوری های ابلهانه اعدام در ملاعام چه می شود ؟!
لطفا #دهان_من_را_خورد_نکنید و این صحبت ها را تحمل کنید، امروز که برایتان نوشتم، دهانم سالم است. اما یقین دارم فردا که آفتاب طلوع کند، احتمال دارد همین سلامت اندک را نیز از دست داده باشم. 
یاللعجب گفتنِ شما را که شنیدم، دلم لرزید برای خودم و کشورم...
آقای رئیس جمهور ! شما (شیخ حسن فریدون یا همان پدر آقای مجید عمرانی که هنوز نفهمیدم چرا فامیلی ایشان و شما و برادرتان یکی نیست!!!) از آزادی سخن می گویید ؟!  واقعا خنده دار است (البته درباره ازادی های اخلاقی و بی بندوباری و... با شما هم نظر هستم)


زحمت تحقیق نیز نکشید ! من با افتخار و مستقل برای ستاد مردی بزرگ و فرزانه تبلیغ می کنم و آرزو می کنم سیدابراهیم رئیسی با اقبال عمومی بتواند توی دهان دولت شما بزند. 
اگر نشد، چه باک ؟! 4 سال دیگر شما و دیگر بستگان شما را می بینم ! تا 1400 نیز به چشم برهم زدنی می گذرد...
و  به زودی همین اندک مردم زودباور نیز فریب زبان چرب شما را نخواهند خورد (یادتان نرود کمتر از 51 درصد رای داشتید!)


به خدا پناه می برم از  بستن دهان منتقدان

 

مطلب فوق را می توانید در کانال تلگرامی " دشتِ بی فرهنگیِ ما" ببینید

https://t.me/dashtebifarhangi

  • ۹۶/۰۲/۱۹

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.